Антифриз , Тосол , Концентрат, G11, G12, G12 +, G13, Febi, Hepu

Ми здійснюємо доставку товарів в будь-який населений пункт України на найближче до Вас відділення «Нової Пошти».

top

Антифриз , Тосол , Концентрат, G11, G12, G12 +, G13, Febi, Hepu

Що залито в автомобілі? У чому різниця між тосолом або антифризом чи концентратом?

Відповідь на ці питання дуже проста.  На території колишнього СРСР, антифриз випускався під назвою "Тосол" або "Олена" і під багатьма іншими назвами. Все це - охолоджуюча рідина. Але так як в союзі крім антифризу «Тосол» нічого іншого не було, тому слово "Тосол" стало прозивним і виробники давно почали писати на каністра просто слово «Тосол» .Тепер давайте  розберемось з концентратом. Тут ще простіше – концентрат це нерозведений розчин, який треба обовязково розводити дистильованою водою, в відповідних пропорціях зазначених в інструкції на етикетці. Отже, тепер давайте забудемо про слова "Тосол" і Антифриз концентрат, назвемо це все охолоджуючої рідиною і розглянемо її склад.  

Охолоджуючі рідини на даний момент є 4-х класів. Як же зрозуміти, що залито в каністрах у продавця?

Знаходимо маркування такого виду: G11, G12, G12 +, G13. Саме з цієї маркуванні можна зрозуміти, що залито в каністрі і що вам потрібно. Але ніяк не за назвою «Антифриз» і тим більше за кольором. Колір антифризу не має значення, так як це не присадка і до складу має непряме відношення - це всього лише барвник, від якого залежить колір рідини, а не її можливості. Виробники можуть випускати ОЖ будь-якого кольору. А замовник тобто автовиробник може замовляти певний колір постійно. Тепер про головне - маркування охолоджуючих рідин!

Клас G11. Антифризи з маркуванням G11

Антифризи на основі силікатів, неорганічних присадок. Застосовувалися для автомобілів до 2000 років випуску. І тепер головне - той же склад містить Тосол! Запам'ятайте, охолоджуючі рідини Тосол і Антифриз марки G11 - це одне і теж! G11 антифризи розраховані на старі автомобілі з великим об'ємом охолоджуючої системи. Вони створюють по всій системі охолодження захисну плівку, яка захищає деталі від корозії, але у цій захисту є недолік - ця захисна плівка знижує теплопровідність! Тому в сучасному автомобілі з тонкими каналами охолоджуючої системи G11 не підходить, тому що погіршується охолодження двигуна. До того ж температура закипання антифризу G11 становить 105 градусів. Максимальний термін служби таких ОЖ 2-3 роки або до 50-80 тис. км. пробігу.

Клас G12 Антифризи з маркуванням G12

Антифризи G12 мають абсолютно інший склад присадок, ніж у G11 - це карбоксилатні органічні сполуки. Застосовується на високо оборотних, теплонавантажених двигунах. Температура закипання - 115-120 градусів. G12 не створюють захисну плівку по всій системі, а діють тільки на осередки можливої ​​корозії. Тому теплопровідність у антифризів G12 вище, ніж у G11. Термін служби у G12 - 5 років або 250 тис. Км., Пробігу.

Клас G12 + Антифризи з маркуванням G12 +

Антифризи G12 + трохи відрізняються від G12, той же Карбоксилатний органічний антифриз. Можна сказати, це наступне покоління після G12, застосовується на сучасних автомобілях. Метод роботи і термін служби не відрізняється від G12.

Клас G13 Антифризи з маркуванням G13

Антифризи G13 - найновіше покоління охолоджуючих рідин, в основі її лежить вже не етиленгліколь як у G11, G12, G12 +, а пропілен гліколь! G13 антифриз менш отруйний, швидше розкладається, тобто менше шкоди завдає довкіллю при утилізації або витоку, але і більш дорогий. Застосовується для форсованих двигунів. Двигунів спортивних автомобілів для двигунів, що працюють в екстремальних режимах.

Змішувати? Що і як?

Незважаючи на те, що класи G11, G12, G12 + мають в складі етиленгліколь, але різні виробники використовують різні типи присадок. Тому, все ж не рекомендували б змішувати навіть G12 і G12 +. І тим більше категорично не можна змішувати G11 і G12 - піде процес згортання в результаті якого з'явиться осад у вигляді пластівців. Для переходу з одного класу антифризу на інший, обовязково робіть промивку системи перед заміною!  Якщо ви ще не проїхали по часу термін служби антифризу, але він сильно змінив свій колір, або знебарвився, або став темним - це ще не означає, що він втратив свої захисні властивості. Для початку слід перевірити його щільність і температуру замерзання спеціальним пристроєм. НЕ варто їздити на сучасних антифризах до крайньої межі, заглядайте іноді в розширювальний бачок і звертайте увагу на колір і перевіряйте на щільність. Придбати якісні рідини можливо в розділі Охолоджувальна рідина.

Кнопка связи