Порядок повернення товару

Ми здійснюємо доставку товарів в будь-який населений пункт України на найближче до Вас відділення «Нової Пошти».

top

Порядок повернення товару

Порядок повернення товару:

Користувач має право, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, з моменту продажу, повернути товар, який був поставлений продавцем, в наступних випадках:

За умови збереження його товарного вигляду, не пошкоджено упаковки і є в наявності всі ярлики і стікери на упаковці або самому товарі, а також у супроводі документів, які підтверджують факт купівлі товару.

Інші випадки:
1.Підбір товару здійснювався згідно VIN-номера , але товар не може бути встановлений на автомобіль через невідповідну якість товару, яка була виявлена в процесі його передачі - приймання безпосередньо в пункті видачі товару (офіс, склад, відділення).
2.Товар, який встановлювався на автомобіль або був в експлуатації, поверненню не підлягає, за винятком рекламаційних випадків. 
3.Повернення товару Користувачем обов'язково повинно бути узгоджено. У процесі узгодження визначаються умови передачі товару, а саме строки, місце, час, перевізник та інші умови, які не обхідні для належного повернення товару. Всі ризики і фінансові витрати, внаслідок неузгодженого повернення товару несе користувач. 
4.Платіж за повернений товар переводиться на рахунок користувача після прийняття рішення адміністрацією. 
5.Товар без акту повернення або некоректно його заповнення поверненню не підлягають. 
6.При отриманні товару що не відповідає каталожному номеру, слід попередити відділ повернення та вислати відповідні фото отриманого товару на електронну адресу detalipro@ukr.net , або на вайбер за номером 067 463 35 03. В темі повідомлення вказавши прізвище та ім'я за якими зареєстрований користувач. Без отриманого фотопідтвердження повернення не приймається.

Гарантія на товар не поширюється в разі:
Пошкодження товару внаслідок ДТП або невірної уставки, або які виникли внаслідок неналежної експлуатації автомобіля;
Несправностей товару, які виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі етилового бензину;
Зовнішніх пошкоджень товарів;
Дефектів, несправностей або корозії товару, які виникли внаслідок впливу на товар промислових і хімічних викидів, кислотного забруднення повітря, соку рослин, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічно-активних речовин, у тому числі таких, які використовуються для запобігання обмерзання доріг, природних явищ (град, блискавка і т.п.);
Експлуатаційного зносу, в тому числі старіння, такого товару, як щітки склоочисників, ремені, гальмові колодки, диски і барабани, диски зчеплення, свічки запалювання;
Відсутності в замовленні - наряді на монтаж товару на автомобіль, відмітки про проведення робіт, які пов'язані, в тому числі, з обов'язковою заміною інших деталей, без заміни яких товар може вийти з ладу;
Товар відноситься до категорії витратних матеріалів;
Гарантійний термін на електричні товари не встановлюється.

Порядок подачі товару на рекламацію:
Гарантія надає клієнту право на безкоштовну заміну товару, який був визнаний таким, що не відповідає технічним умовам виробника, в наслідок виробничого браку (дефекту). Гарантійний термін, за винятком електричних компонентів, складає 14 (чотирнадцять) календарних днів, з моменту отримання товару клієнтом. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки в разі виконання клієнтом наступних вимог:

Надання акту рекламації (заяви);
Надання замовлення-наряду на монтаж товару на автомобіль з СТО, яке є офіційним дилером автовиробника - для оригінальних товарів, або сертифікованим СТО - для неоригінальних товарів, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці товару

Кнопка связи